[email protected]


Logo
Bli medlem
UTLEIE

UTLEIE KOLNES ILs KLUBBHUS

Ønsker du å leie klubbhuset vårt?

Trykk her for å se hvilke datoer som er ledige.

Ta kontakt på [email protected] med ønsket dato. Nedenfor ser du prisene våre. NB! 25 årsgrense for ansvarlig utleie.

Send en e-post til [email protected] med disse opplysningene:

Navn:

Adresse:

E-post:

Mobiltelefonnummer:

Dato og klokkeslett klubbhuset ønskes leid:

Anledning utleie (dåp, bryllup, konfirmasjon etc):

Antall gjester (max 40):

Ønskes tilgang til kjøkkenet (Ja/Nei):

Medlem av Kolnes IL (Ja/Nei):

Regler for bruk lest: https://www.kolnesil.no/portal/arego/club/12/contentcategory/10500 - (Ja/Nei):

Leiepakker

LEIEPAKKER Tiden du disponerer huset Ikke medlem av Kolnes IL Medlem av Kolnes IL
1 dag  09:00 - 02:30 3500,- 3000,-
1 dag + klargjøring dagen før  18:00 - 02:30 (+1) 4000,- 3500,-
Dåp/konfirmasjon  09:00 - 18:00  2500,- 2000,-
Dåp/konfirmasjon                       09:00 – 21:00 3000,- 2000,-
Dåp/konfirmasjon + klargjøring dagen før  18:00 - 18:00 (+1) 3500,- 2500,-
Timepris    600,- 600,-

*Alle priser er inkludert vask

Trenger du å leie stoler, bord eller lydanlegg til arrangement et annet sted så er prisene:

Leie av utstyr Varighet Ikke medlem av Kolnes IL Medlem av Kolnes IL
Stol pr. stk.  1 dag 25,- 25,-
Bord pr. stk.  1 dag 75,- 75,-
Lydanlegg  1 dag  1000,- 500,-

REGLER FOR LEIE AV KOLNES ILs KLUBBHUS

Nøkler

  • Nøkler hentes ut fra nøkkelboks ved inngang til garderober på nedsiden av huset. Nøkkel plasseres tilbake i nøkkelboksen når leieforholdet opphører. NB! Legg den alltid tilbake etter opp- og gjenlåsing. Nøkkel brukes også av de som skal i treningsrom og garderober.
  • Kode til nøkkelboks fås av utleieansvarlig ca. 3-5 dager før leiedato.
  • Nøkler gir adgang til hoveddør i første etasje, kjøkken, storsal og møterom og 2. etasje.

Rydding og vasking

  • Vask er inkludert i prisen.
  • Gulvet skal kostes etter bruk og søl i form av drikke etc. skal alltid tørkes opp.
  • Border og stoler skal settes tilbake slik det stod.
  • Oppvask skal vaskes opp og plasseres tilbake i skuffer og skap.
  • Alt av søppel tømmes i container plassert ved parkeringsplass. Ny pose settes i søppelbøttene.
  • Kontroller at det ikke ligger pant, søppel etc. utenfor klubbhuset.
  • Punktene under rydding og vasking skal gjøres før en forlater klubbhuset, og ikke dagen etter leiedato.

Diverse

  • Huset skal alltid låses etter bruk.
  • Det skal være ro på huset kl.02:00. NB! Det er naboer like ved, så ta hensyn ift nivå på støy.
  • Nødutganger: Det er to nødutganger i storsalen i tillegg til via hoveddør i første etasje.
  • Som leietager plikter man å dekke omkostninger i forbindelse med skader som eventuelt skulle inntreffe som følge av leieforholdet.

Betaling

  • Faktura vil bli sendt per e-post i etterkant av utleie, om ikke annet er blitt spesifisert av enten leietager eller utleier.

Avbestilling

  • Ved avbestilling senere enn to – 2 - uker i forkant av leiedato vil leietager bli fakturert for halve beløpet av leiesum. Avbestilling senere enn én – 1 - uke i forkant av leiedato vil leietager bli fakturert for hele beløpet av leiesum.

Ta kontakt med daglig leder på [email protected] ved spørsmål.

Våre Sponsorer
  • Sponsor logo #1
  • Sponsor logo #2
  • Sponsor logo #3
  • Sponsor logo #4
  • Sponsor logo #5
  • Sponsor logo #6
  • Sponsor logo #7
  • Sponsor logo #8
  • Sponsor logo #9
  • Sponsor logo #10
  • Sponsor logo #11
  • Sponsor logo #12
  • Sponsor logo #13