UTLEIE KOLNES ILs KLUBBHUS
Ønsker du å leie klubbhuset vårt?
Trykk her for å se hvilke datoer som er ledige.
Ta kontakt på [email protected] med ønsket dato. Nedenfor ser du prisene våre. NB! 25 årsgrense for ansvarlig utleie.
Send en e-post til [email protected] med disse opplysningene:
Navn:
Adresse:
E-post:
Mobiltelefonnummer:
Dato og klokkeslett klubbhuset ønskes leid:
Anledning utleie (dåp, bryllup, konfirmasjon etc):
Antall gjester (max 40):
Ønskes tilgang til kjøkkenet (Ja/Nei):
Medlem av Kolnes IL (Ja/Nei):
Regler for bruk lest: https://www.kolnesil.no/portal/arego/club/12/contentcategory/10500 - (Ja/Nei):
Leiepakker
LEIEPAKKER | Tiden du disponerer huset | Ikke medlem av Kolnes IL | Medlem av Kolnes IL |
1 dag | 09:00 - 02:30 | 3500,- | 3000,- |
1 dag + klargjøring dagen før | 18:00 - 02:30 (+1) | 4000,- | 3500,- |
Dåp/konfirmasjon | 09:00 - 18:00 | 2500,- | 2000,- |
Dåp/konfirmasjon | 09:00 – 21:00 | 3000,- | 2000,- |
Dåp/konfirmasjon + klargjøring dagen før | 18:00 - 18:00 (+1) | 3500,- | 2500,- |
Timepris | 600,- | 600,- |
*Alle priser er inkludert vask
Trenger du å leie stoler, bord eller lydanlegg til arrangement et annet sted så er prisene:
Leie av utstyr | Varighet | Ikke medlem av Kolnes IL | Medlem av Kolnes IL |
Stol pr. stk. | 1 dag | 25,- | 25,- |
Bord pr. stk. | 1 dag | 75,- | 75,- |
Lydanlegg | 1 dag | 1000,- | 500,- |
REGLER FOR LEIE AV KOLNES ILs KLUBBHUS
Nøkler
- Nøkler hentes ut fra nøkkelboks ved inngang til garderober på nedsiden av huset. Nøkkel plasseres tilbake i nøkkelboksen når leieforholdet opphører. NB! Legg den alltid tilbake etter opp- og gjenlåsing. Nøkkel brukes også av de som skal i treningsrom og garderober.
- Kode til nøkkelboks fås av utleieansvarlig ca. 3-5 dager før leiedato.
- Nøkler gir adgang til hoveddør i første etasje, kjøkken, storsal og møterom og 2. etasje.
Rydding og vasking
- Vask er inkludert i prisen.
- Gulvet skal kostes etter bruk og søl i form av drikke etc. skal alltid tørkes opp.
- Border og stoler skal settes tilbake slik det stod.
- Oppvask skal vaskes opp og plasseres tilbake i skuffer og skap.
- Alt av søppel tømmes i container plassert ved parkeringsplass. Ny pose settes i søppelbøttene.
- Kontroller at det ikke ligger pant, søppel etc. utenfor klubbhuset.
- Punktene under rydding og vasking skal gjøres før en forlater klubbhuset, og ikke dagen etter leiedato.
Diverse
- Huset skal alltid låses etter bruk.
- Det skal være ro på huset kl.02:00. NB! Det er naboer like ved, så ta hensyn ift nivå på støy.
- Nødutganger: Det er to nødutganger i storsalen i tillegg til via hoveddør i første etasje.
- Som leietager plikter man å dekke omkostninger i forbindelse med skader som eventuelt skulle inntreffe som følge av leieforholdet.
Betaling
- Faktura vil bli sendt per e-post i etterkant av utleie, om ikke annet er blitt spesifisert av enten leietager eller utleier.
Avbestilling
- Ved avbestilling senere enn to – 2 - uker i forkant av leiedato vil leietager bli fakturert for halve beløpet av leiesum. Avbestilling senere enn én – 1 - uke i forkant av leiedato vil leietager bli fakturert for hele beløpet av leiesum.
Ta kontakt med daglig leder på [email protected] ved spørsmål.